Serviceformulier

Vul het formulier in voor uw serviceaanvraag. Maximaal 1 klacht per formulier; meerdere klachten op een formulier worden niet in behandeling genomen.

    Contactgegevens
    Project
    Project
    Betrekking op
    Opleverdatum
    Klacht en/of gebrek
    Klacht omschrijving in het kort
    Overigen
    Woningwaarborg JaNee
    Certificaat nummer
    Klacht eerder gemeld JaNee
    Dossier nummer
    Eerder behandeld JaNee
    Behandelaar
    Foto's
    Max 3Mb groot
     
     
    Voorwaarden
    De melder van de klacht en/of gebrek gaat akkoord met de procedure Nazorg en de daarin vermelde voorwaarden. Deze voorwaarden stellen onder andere dat de meldende partij Thunnissen toestemming verleend om € 90,00 te incasseren van haar rekening indien wordt vastgesteld dat de melding onterecht is gedaan.
    [recaptcha]

    U heeft een klacht en/of een gebrek. Wat moet u doen?

    Meld uw klacht en/of vraag via het formulier hiernaast aan de afdeling Service & Nazorg. De afdeling Service & Nazorg is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.30 uur tot 11.00 uur op het telefoonnummer 088 98 98 305.</p> <p>NB. Wanneer u een onterechte melding maakt, is Thunnissen gerechtigd om € 90,– behandelings- cq. onderzoekskosten in rekening te brengen.

    Procedure Service & Nazorg

    Procedure 2017