Serviceformulier

Vul het formulier in voor uw serviceaanvraag. Maximaal 1 klacht per formulier; meerdere klachten op een formulier worden niet in behandeling genomen. In verband met bouwvak wordt uw servicemelding vanaf maandag 20 augustus in behandeling genomen. Indien u een storing heeft aan uw installatie kunt u zelf contact opnemen met de installateur. Het servicenummer kunt u terugvinden bij uw ketel, in de meterkast of in uw opleverdocumenten/woonwenkenboek.
Contactgegevens
Project
Project
Betrekking op
Opleverdatum
Klacht en/of gebrek
Klacht omschrijving in het kort
Overigen
Woningwaarborg JaNee
Certificaat nummer
Klacht eerder gemeld JaNee
Dossier nummer
Eerder behandeld JaNee
Behandelaar
Foto's
Max 3Mb groot
 
 
Voorwaarden
De melder van de klacht en/of gebrek gaat akkoord met de procedure Nazorg en de daarin vermelde voorwaarden. Deze voorwaarden stellen onder andere dat de meldende partij Thunnissen toestemming verleend om € 90,00 te incasseren van haar rekening indien wordt vastgesteld dat de melding onterecht is gedaan.

U heeft een klacht en/of een gebrek. Wat moet u doen?

Meld uw klacht en/of gebrek via het formulier hiernaast aan de afdeling Service & Nazorg. De afdeling Service & Nazorg is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 11.00 uur op het telefoonnummer 088 98 98 305. NB. Wanneer u een onterechte melding maakt, is Thunnissen gerechtigd om € 90,– behandelings- cq. onderzoekskosten in rekening te brengen.

Procedure Service & Nazorg

Procedure 2017