Serviceformulier

Vul het formulier in voor uw serviceaanvraag. Maximaal 1 klacht per formulier; meerdere klachten op een formulier worden niet in behandeling genomen.
Contactgegevens
Project
Project
Betrekking op
Opleverdatum
Klacht en/of gebrek
Klacht omschrijving in het kort
Overigen
Woningwaarborg JaNee
Certificaat nummer
Klacht eerder gemeld JaNee
Dossier nummer
Eerder behandeld JaNee
Behandelaar
Foto's
Max 3Mb groot
 
 
Voorwaarden
De melder van de klacht en/of gebrek gaat akkoord met de procedure Nazorg en de daarin vermelde voorwaarden. Deze voorwaarden stellen onder andere dat de meldende partij Thunnissen toestemming verleend om € 90,00 te incasseren van haar rekening indien wordt vastgesteld dat de melding onterecht is gedaan.
[recaptcha]

U heeft een klacht en/of een gebrek. Wat moet u doen?

Vanwege de feestdagen is Thunnissen gesloten vanaf 20 december tot en met 3 januari 2020. Heeft u in deze periode een urgente servicemelding? Dan kunt u contact met ons opnemen via 088 98 98 305. Op werkdagen wordt uw ingesproken bericht afgeluisterd en wordt contact met u opgenomen. Voor mindere urgente servicemeldingen kunt u het serviceformulier invullen. Deze wordt dan vanaf 6 januari 2020 in behandeling genomen. Wanneer u een onterechte melding maakt, is Thunnissen gerechtigd om € 90,– behandelings- cq. onderzoekskosten in rekening te brengen.

Procedure Service & Nazorg

Procedure 2017